FANDOM

Minoru Kohinata
Minoru
Pochodzenie Japonia
Pierwsze Pojawienie Rozdział 01: Zabójczy zamaskowany karateka
Płeć Mężczyzna
Wiek 18 lat
Związany/a z Reinan
Hyakubukai
Klub 2 Karate
Styl Walki Karate Kaburagi
Rodzina Minami Hiroki (kapitan)
Mutou Ryuji (sempai)
Minoru Kohinata - główny bohater serii Karate Shoukoushi Kohinata Minoru.

OsobowośćEdytuj

Minoru jest osobą skromną, ale pracowitą i odważną. Bardzo dba o swoich przyjaciół, którzy są dla niego chyba najważniejsi z wszystkich rzeczy w życiu. Zawsze stara się im pomóc i chce żeby czuli się jak najlepiej. Jest rzyczliwy i miły, czasami aż do przesady.

Z początku Minoru był słaby i nie potrafił zadbać o samego siebie jak i o bliską osobę. Był typowym słąbeuszem, z którego wszyscy robili sobie pośmiewisko kiedy tylko chcieli. Ciągle był poniżany i poniżał się też sam na przykład kiedy chciał obronić Nanę przed zbirami z klubu gimastycznego. Jednakże gdy opuścił klub gimnastyczny i dołączył do klubu Karate jego życie się odmieniło. Na początku bał się tam dołączyć po spotkaniu z Mutou Ryujim, ale ostatecznie uznał że będzie tam dużo lepiej niż w klubie gimastycznym i miał rację. Poznał tam nowych przyjaciół i sam się zmiaeił. Stał się bardziej zaradny i waleczny.

HistoriaEdytuj

Historia zaczyna się, gdy Minoru podziwia skok swjej przyjaciółki Nany w klubie gimastycznym. Nagle jednak wkraczaja głowa klubu Shimura Tomo i inne zbiry. Zaczynają dokuczać Minoru i gdy Nana próbuje go bronić, zaczynają dokuczać też jej. Ale gdy zaczynają bić Minoru, obserwujący to Mutou Ryuji, przychodzi z pomocą. Gdy Minoru chce podziękować Mutou, zostaje przez niego uderzony w twarz i mdleje. Gdy się budzi, jest już w drugiej sekcji klubu karate.

UmiejętnościEdytuj

Minoru według niektórych ma talent do sztuk walk, dlatego też staje się coraz lepszy. A tekże ze względu na jego determinacje. Dzięki treningum w klubie gimnastycznym, posiada niezłą skoczność. Dlatego też łatwo mu było nauczenie się techniki Doumawashi, którą pokonał Kiichiego Mamiye.

Techniki:Edytuj

Doumawashi -

Więcej z Fandomu

Losowa wiki