FANDOM

Tamura Keita
Tamura Keita.png
Pochodzenie Japonia
Pierwsze Pojawienie Rozdział 01: Zabójczy zamaskowany karateka
Płeć Mężczyzna
Wiek Nieznany
Związany/a z Hyakubukai
Styl Walki Judo
Rodzina ?
Tamura Keita - numer jeden klubu Judo w Hyakubukai.

OsobowośćEdytuj

Tamura to dobry judoka i jest najlepszy w klubie judo Hyakubukai, dlatego też jest bardzo pewny siebie i uważa siebie za wielką i ważną osobę. Twierdzi, że trzeba mieć odwagę aby go wyzwać na pojedynek. Jednakże okazało się, że nie jest godnym przeciwnikiem dla Mutou Ryujiego. Łatwo daje ponieść się emocjom i szybko się denerwuje gdy go ktoś zlekceważy. Lecz gdy przegrywa (tak jak to było w starciu z Mutou), zaczyna tchórzyć. Widać też, że jego klub bardzo o niego dba. Mało o nim wiadomo, gdyż jest on postacią, która nie pojawia się często.

HistoriaEdytuj

Pierwszy raz widzimy go razem ze swoim klubem gdy wychodzą z sali po skończeniu treningu. Po czym spotyka go, a raczej napada, zamaskowany Mutou Ryuji. Gdy Tamura zostaje rozzłoszczony przez Mutou, atakuje go. próbuje rzucić go na ziemię, ale Mutou kontruje jego atak i zadaje mu cios w żebra. Tamura upada na ziemię z połamanymi dwoma żebrami i prosi Mutou o pomoc, ale ten tylko ponownie atakuje jego żebra choć tym razem kopnięciem. Po tym ataku, Tamura pada na ziemię zwijając się z bólu, a członkowie jego klubu podbiegają go niego chcąc mu pomóc.

Na spotkaniu członków komitetu Hyakubukai, w sprawie zamaskowanego wojownika jakim jest Mutou, Tamura jest bardzo zdenerwowany. Domyśla sie, że podejrzewany Mutou jest owym zamaskowanym wojownikiem i chce, żeby Mutou poniósł za to odpowiedzialność jak najszybciej. Mamiya Kiichi jeszcze bardziej denerwuje Tamurę mówiąc mu, że szybko nie wróci na zawody. Tamura oczywiście reaguje impulsywnie, lecz szybko zostaje przez Kiichiego uspokojony mieczem do kendo i jak zwykle zwija się z bólu.

UmiejętnościEdytuj

Tamura jest dobrym zawodnikiem judo. Świadczy o tym to, że jest głową klubu judo, który zdobywał medale na mistrzostwach krajowych. Można domyślać się, że większość lub wszystkie medale zdobył właśnie on. Jest dobry w ofensywie, ale posiada braki w obronie od strony technicznej jak i fizycznej, przez co został łatwo pokonany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki